Cookie Consent by PrivacyPolicies.com

Procedura garantii produse

Procedură RMA ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Stimaţi clienţi,
pentru a vă putea asigura servicii mai bune şi mai rapide returnarea produselor către ONLINESHOP SRL se face doar prin completarea corectă şi completă a formularului RMA, online la adresa http://rma.pni.ro .

Produsele ce pot fi returnate sunt cele cu certificat de garanţie emis de ONLINESHOP SRL.
 

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna gratuit produsul/produsele achizitionate, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.

Vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am intrat in posesia produsului returnat de dumneavoastra.

 

Pot fi returnate:

    • - produse in termen de 14 zile de la intrarea in posesia lor
    • - produse aflate în garanţie
    • - produse aflate în afara perioadei de garanţie (costurile expediţiei, dus-întors, sunt suportate de către client).
    • - produse nefuncţionale în primele 24 de ore de la achiziţie (DOA) (obligatoriu se atasează copie la facture către clientul final)
    • - produse livrate în mod eronat de către ONLINESHOP SRL

 

Procedura ce trebuie urmată:

Pas 1: Se completează de către client formularul online de la http://rma.pni.ro
În urma completării formularului se va primi un email automat cu numărul RMA şi o etichetă gata de printare.

Pas 2: Se pregăteşte coletul, care va conţine produsul în ambalajul original, ambalat cât mai bine, împreună cu toate accesoriile sale (se interzice lipirea de etichete, AWB sau scotch pe ambalajul original), la care se adaugă o copie a facturii şi Certificatul de Garanţie emis de ONLINESHOP SRL în original.
Pe exterior se adaugă eticheta primită pe email la pasul 1 sau se va trece manual numărul RMA într-un loc vizibil.
Atenţie, coletele primite fără număr RMA vor fi returnate pe cheltuiala clientului cu menţiunea “lipsă număr RMA”.

Pas 3: Un operator ONLINESHOP SRL va analiza cererea RMA şi va trimite un curier agreat pentru a ridica coletul de la adresa specificată prin completarea formularului de la pasul 1.

Pentru produsele aflate în garanţie costul transportului va fi acoperit de ONLINESHOP SRL.

Procesarea de către operatorii noştri se face astfel:

  • pentru formularele completate într-o zi lucrătoare până în ora 15:00, în aceeaşi zi
  • pentru formularele completate după ora 15:00, sau într-o zi nelucrătoare, în ziua lucrătoare imediat următoare.
 
Atenţie! Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a preîntâmpina deteriorarea lor în timpul transportului. Se interzice lipirea de etichete, AWB sau scotch pe ambalajul original.